Friday, 31 August 2012

Pengalaman Seronok di Bulan Syawal

Assalamualaikum.....
Hah!Korang mesti ada pengalaman tersendiri kan?Teha nak kongsikan je...Hmm...Baca dengan teliti eh..
Masa hari raya pertama kan Teha pergi Juasseh,Negeri Sembilan kan..Lepas tu kat sana ada anak lembu...Anak lembu tu comel giler!!nak nengok?Nanti kat bahagian Lampiran tengoklah...

-----------------------------------------
Iklan 5 saat....                                         
-cuba baca dan lihat kesalahan ayat ni:     
   @Kau cuba try laman web ni....           
Apa kesalahan dia?                                  
------------------------------------------

Hmm...yang kelakarnya,,adik sedara Teha kena libas ekor lembu..Macam mana boleh jadi?oh!Mula-mula macam ni!Adik sedara Teha kan nak ambik benda jatuh kat bawah ekor lembu kn.Masa dia bongkokkan badan tu....mungkin akibat kecuaian lembu tu ....Apalagi?Merah lah pipi dia kena libas....Dia cakap tak sakit tapi kenapa merah ah?Pas tu kitorang taruk minyak gamat...Aktiviti seterusnya ialah bermain dengan anak lembu....Hah!yang tu lah yang seronok..Kat Juasseh ada anak kambing jugak...Jadi terjadilah adegan cium mencium anak-anak kambing...

TAMAT

Assalamualaikum...
Terima kasih sebab sudi baca!

LAMPIRAN

Ni tak sempat nak bersedia

Tangan tu naik ke atas sebab pegang baju nak jatuh
Nampak gedik kn?


Ni lah kambing yang kitorang cium kepalanya

\
Ni anak kambing..





1 comment:

  1. Assalamualaikum dear..jom join contest..=)

    http://mykittykawaii.blogspot.com/p/contest-giveaway.html

    ReplyDelete

meh sini...comment dulu...
:)